• شکرخواه، یونس، مفاهیم: دوسویه­گی اینترنتی چیست؟، همشهری آن­لاین، ۲۲ آذر ۱۳۸۶

 

http://www.hamshahrionline.ir/news/?id=40746

 

    • صباغیان، علی: اینترنت در خدمت اطلاع­رسانی، همشهری آن­لاین، ۲۱ خرداد ۱۳۸۵

 

Aspx.226-http://www.hamshahrionline.ir/print

 

    • نمکدوست، حسن (مصاحبه): «روزنامه­نگاری آن­لاین، همراه با توهمات فائقه»، جواد صبوحی، همشهری آن­لاین، ۱۶ مرداد ۱۳۸۵

 

aspxSimilar.1910-www.hamshahrionline.ir/news
پیوست‌ها
۱٫پرسشنامه
پاسخ ­دهندگان گرامی؛
این پرسش­نامه الگوهای کسب و کار روزنامه­های آن­لاین را از نقطه­نظر مدیریتی مورد سنجش قرار می­دهد. بنابراین، حائز اهمیت است که گروه پاسخ­دهنده ما مدیران تعیین­کننده استراتژی، مالی، محتوی روزنامه­نگاری و فناوری روزنامه آن­لاین باشند. پاسخ ­دهندگان می­باید دیدی کلی نسبت به وضعیت جاری در زمینه ­های ذیل داشته باشند:
پایان نامه

 

    1. شرایط رقابتی روزنامه آن­لاین شما، ۲) تعیین و برآوردن اهداف کسب و کار روزنامه آن­لاین شما، ۳) ویژگی­ها و خدمات روزنامه آن­لاین شما،

 

    1. منابع درآمدی روزنامه آن­لاین شما

 

 

 

    • این پرسشنامه به دو روزنامه آن­لاین دیگر در کنار روزنامه آن­لاین شما فرستاده شده است.

 

    • در صورتی که سایت­های دیگری نیز وجود دارد که جزئی لازم برای روزنامه آن­لاین شماست، اما تحت نشانی دیگری فعالیت دارد، خواهشمندیم در پاسخ­های خود آن­ها را نیز لحاظ فرمایید.

 

اطلاعات تماس
نام پاسخ­دهنده ………………………………………………………………………………………………………………………………..
نام شرکت ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
نشانی وب­سایت­(ها) …………………………………………………………………………………………………………………………
حوزه مسئولیت ……………………………………………………………………………………………………………………………….
تلفن تماس ……………………………………………………………………………………………………………………………………..
نشانی پست الکترونیک …………………………………………………………………………………………………………………..
نحوه پاسخگویی

 

    • در دامنه «کاملاً مخالفم» تا «کاملاً موافقم»، گزینه­ای را که بیشترین سازگاری را با نظر شما دارد هم برای شرایط فعلی و هم برای سه سال آینده علامت­گذاری نمایید.

 

    • نظر شما برای وضعیت کنونی می­باید بازتابی از واقعیت موجود باشد نه آنچه که خواهان آن در شرایط فعلی هستید. از سوی دیگر، نظر شما برای سال ۱۳۹۴ باید حاکی از محتمل­ترین وضعیت روزنامه آن­لاین در آن سال باشد، نه آن­گونه که مایلید باشد.

 

    • لطفا تنها در زمانی که هیچ ایده­ای نسبت به پرسش مورد نظر ندارید یا اینکه واقعاً نظر بی­طرفانه­ای دارید گزینه «نظری ندارم» را انتخاب نمایید.

 

    • در صورتی­که سوال نامفهوم بود، با گذاشتن یک علامت سوال آن را مشخص نمایید.

 

اصل امانت­داری
اطلاعات به­دست آمده از طریق این پرسشنامه به عنوان سندی محرمانه تلقی خواهد شد و لذا هیچ­گونه از اطلاعات مربوط به شرکت شما به هیچ فرد یا سازمانی خارج از تیم پژوهش (محقق، اساتید راهنما و مشاور) داده نخواهد شد و در هیچ جایی انتشار نخواهد یافت. لازم به­ذکر است که نتایج این پژوهش به صورت اختصاصی برای موسسه مطبوعاتی شما نیز ارسال خواهد گشت.
اهداف کسب و کار و منطق درآمد

 

    1. اهداف عمومی روزنامه شما با توجه به اهداف عمومی روزنامه­های ایران از چه اهمیتی برخوردارند؟

 

    1. چه اهداف عمومی دیگری را برای روزنامه خود در نظر دارید؟

 

    1. اهداف کسب و کار خود را ذکر نمایید. چرایی انتخاب چنین اهدافی را در کسب و کار شرح دهید.

 

    1. آیا تغییراتی در اهداف کسب و کار شما رخ داده است؟ چرا و چگونه؟

 

    1. آیا قصد دارید که در این اهداف کسب و کار تغییراتی را ایجاد نمایید؟ چرا؟

 

    1. روزنامه آن­لاین شما در چه جایگاه استراتژیکی قرار دارد؟ چرا؟

 

    1. آیا سودبخشی امری جبری است یا شکست­ در برخی موارد را تایید و اجتناب­ناپذیر می­دانید؟

 

    1. منطق درآمدی خود را تشریح نمایید و چرایی بهره­ گیری از این منطق را شرح دهید.

 

    1. آیا تغییراتی در این منطق درآمد تا به­حال رخ داده است؟

 

  1. آیا قصد دارید که تغییراتی را در این منطق درآمد اعمال نمایید؟ چرا؟
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...