کاربردی نمودن تصمیمات استراتژیک بر اساس نظام اندازه گیری عملکرد شرکت ... |
![]() |
۵-۵ ) پیشنهادات تحقیق ………………………………………………………………………………………………….۱۴۶
۵-۶ ) محدودیت های تحقیق …………………………………………………………………………………………..۱۴۷
۵-۷ ) پیشنهادات برای تحقیقات آتی …………………………………………………………………………………۱۴۸
۵-۸ ) خلاصه فصل پنجم ………………………………………………………………………………………………..۱۴۸
منابع و ماخذ ………………………………………………………………………………………………………………..۱۴۹
پیوست ها
پیوست (۱) ……………………………………………………………………………………………………………………۱۵۷
پیوست (۲) ……………………………………………………………………………………………………………………۱۶۰
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول(۱-۱):تعاریف مختلف اندازه گیری ………………………………………………………………………………۵
جدول(۲-۱):تفاوت دیدگاه ها درباره ارزیابی عملکرد ……………………………………………………………۴۰
جدول(۲-۲)::تفاوت نظام های سنتی و نوین ………………………………………………………………………..۴۱
جدول(۲-۳):شاخص ها جهت مقایسه عملکرد ……………………………………………………………………..۶۲
جدول(۲-۴):ویژگی های تصمیمات ……………………………………………………………………………………۸۲
جدول(۲-۵):ویژگی های تصمیمات مدیریت استراتژیک …………………………………………………………۸۶
جدول(۲-۶):خلاصه تحقیقات داخلی ………………………………………………………………………………..۱۰۲
جدول(۲-۷):خلاصه تحقیقات خارجی ………………………………………………………………………………۱۰۶
جدول(۳-۱):ارزش عددی گزینه های پرسشنامه ………………………………………………………………….۱۱۲
جدول(۳-۲):توزیع سوالات پرسشنامه ……………………………………………………………………………….۱۱۲
جدول(۳-۳):ضرایب پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………..۱۱۵
جدول(۴-۱):توصیف جنسیت پاسخگویان ………………………………………………………………………….۱۱۹
جدول(۴-۲):تحصیلات پاسخگویان …………………………………………………………………………………..۱۲۰
جدول(۴-۳):مدت فعالیت شرکت ……………………………………………………………………………………..۱۲۱
جدول(۴-۴):تعداد کارکنان شرکت ……………………………………………………………………………………۱۲۲
جدول(۴-۵):توصیف متغیر کاربردی نمودن تصمیمات استراتژیک ………………………………………….۱۲۳
جدول(۴-۶):توصیف متغیر ویژگی های نظام اندازه گیری عملکرد ………………………………………….۱۲۴
جدول(۴-۷):توصیف متغیر قابلیت اطمینان …………………………………………………………………………۱۲۵
جدول(۴-۸):توصیف متغیر کاربرد خاص …………………………………………………………………………..۱۲۶
جدول(۴-۹): توصیف متغیر نوع استراتژی ………………………………………………………………………….۱۲۷
جدول(۴-۱۰): توصیف متغیر نوع صنعت …………………………………………………………………………..۱۲۸
جدول(۴-۱۱): فراوانی شرکت ها در نوع صنعت ………………………………………………………………..۱۲۹
جدول(۴-۱۲):توصیف متغیر اندازه شرکت ………………………………………………………………………..۱۳۰
جدول(۴-۱۳): نتایج آزمون نرمال بودن ……………………………………………………………………………..۱۳۱
جدول(۴-۱۴): نتایج آزمون دوربین-واتسون ………………………………………………………………………۱۳۲
جدول(۴-۱۵): نتایج آزمون شاپیرو - ویلک…………………………………………………………………………۱۳۲
جدول(۴-۱۶):اثرات مستقیم و غیر مستقیم و اثر کل …………………………………………………………….۱۳۳
جدول(۴-۱۷): رگرسیون چند گانه آزمون فرضیه اول …………………………………………………………..۱۳۴
جدول(۴-۱۸): رگرسیون قابلیت اطمینان و کاربردی نمودن تصمیمات استراتژیک …………………….۱۳۴
جدول(۴-۱۹):اثر کل رابطه متغیرهای فرضیه اول …………………………………………………………………۱۳۴
جدول(۴-۲۰): رگرسیون چند گانه آزمون فرضیه دوم …………………………………………………………..۱۳۵
جدول(۴-۲۱): رگرسیون کاربرد خاص و کاربردی نمودن تصمیمات استراتژیک ………………………۱۳۵
جدول(۴-۲۲): اثر کل رابطه متغیرهای فرضیه دوم ……………………………………………………………….۱۳۵
جدول(۴-۲۳): رگرسیون چند گانه آزمون فرضیه سوم ………………………………………………………….۱۳۶
جدول(۴-۲۴): رگرسیون اندازه شرکت و کاربردی نمودن تصمیمات استراتژیک ………………………۱۳۶
جدول(۴-۲۵):اثر کل رابطه متغیرهای فرضیه سوم ……………………………………………………………….۱۳۶
جدول(۴-۲۶): رگرسیون چند گانه آزمون فرضیه چهارم ……………………………………………………….۱۳۷
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1400-08-13] [ 07:50:00 ب.ظ ]
|