پروژه های پژوهشی دانشگاه ها درباره بررسی مقایسه ای آمادگی دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان ... |
نتیجهی
آزمون
۷
۸۳/۳
۸۹/۳
۷۸/۳
۰۶/۱۳۲
۰۰۰/۰
رد فرضیه صفر
همانگونه که نتایج جدول فوق نشان میدهد در سطح اطمینان ۹۵% فرضیه صفر رد و فرضیه مخالف تائید میشود. این امر بدین معناست که سیستم های اطلاعاتی مربوط به بررسی و ارزیابی وضعیت شاخصهای عامل فناوری برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان، دارای اثرگذاری معنادار هستند.
سوال ۸: آیا بررسی فرآیندهای کسب اطلاعات برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان دارای اثرگذاری معنادار است؟
برای بررسی این سوال، فرضیه آماری به شکل زیر طراحی گردید.
بررسی و ارزیابی وضعیت فرآیندهای کسب اطلاعات برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی، دارای اثرگذاری معنادار نیست.
بررسی و ارزیابی وضعیت فرآیندهای کسب اطلاعات استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی ، دارای اثرگذاری معنادار است.
جدول ۴-۱۴ یافته های برآمده از سوال ۸ بررسی و ارزیابی وضعیت فرآیندهای کسب اطلاعات برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان
سوال
میانگین
حد بالا
حد پایین
آماره آزمون
مقدار معناداری
نتیجهی
آزمون
۸
۷۲/۳
۷۸/۳
۶۷/۳
۲۳/۱۳۰
۰۰۰/۰
رد فرضیه صفر
همانگونه که نتایج جدول فوق نشان میدهد در سطح اطمینان ۹۵% فرضیه صفر رد و فرضیه مخالف تائید میشود. این امر بدین معناست که فرآیندهای کسب اطلاعات مربوط به بررسی و ارزیابی وضعیت شاخصهای عامل فناوری برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان، دارای اثرگذاری معنادار هستند.
سوال ۹: آیا بررسی فرآیندهای مدیریت فناوری اطلاعات برای استقرار مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی ستادی استان سیستان و بلوچستان دارای اثرگذاری معنادار است؟
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1400-08-13] [ 09:21:00 ب.ظ ]
|