آلفای کرونباخ

 

 

 

ارزش کسب‌شده

 

۸۱۶/۰

 

 

 

سرمایه کسب‌شده

 

۸۰۶/۰

 

 

 

کیفیت کسب‌شده

 

۸۴۳/۰

 

 

 

رضایتمندی از برند

 

۸۰۶/۰

 

 

 

تعهد به برند

 

۹۳۹/۰

 

 

 

محرک تعهد

 

۸۵۹/۰

 

 

 

استمرار تعهد

 

۸۹۷/۰

 

 

 

مفهوم بازخرید

 

۸۳۹/۰

 

 

 

مفهوم وفاداری

 

۸۳۶/۰

 

 

 

جامعه آماری
نخستین گام در فرایند گردآوری داده‌ها، تعریف جامعه آماری آن می‌باشد. یک جامعه آماری عبارت است از مجموعه‌ای از افراد یا واحدها که دارای حداقل یک صفت مشترک می‌باشند. معمولاً در هر پژوهش، جامعه موردبررسی یک جامعه آماری است که پژوهشگر مایل است درباره صفت (صفات) متغیر واحدهای آن به مطالعه بپردازد. جامعه آماری درواقع، جامعه‌ای است که عملاً زیرپوشش بررسی قرارگرفته و یافته‌های تحقیق، قابل‌تعمیم به آن می‌باشد (سرمد و همکاران،۱۳۸۵).
در این پایان‌نامه، جامعه آماری مشتریان شرکت‌های بیمه ایران استان کرمانشاه است.
روش نمونه‌گیری
نمونه گروه کوچکی از جامعه است که برای مشاهده و تجزیه‌وتحلیل انتخاب شده است. معمولاً در مسائل مختلف تحقیق، مطالعه درباره تمام جزئیات جامعه از توان محقق خارج است و درصورتی‌که بتوان با مطالعه تعداد محدودی از افراد یک جامعه، اطلاعات موردنیاز کافی راجع به همه افراد و جامعه به دست آورد، ضرورتی ندارد که همه افراد جامعه مورد مطالعه قرار گیرند.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
چون حجم جامعه نامحدود است با بهره گرفتن از فرمول کوکران برای جوامع نامتناهی حجم نمونه ۳۸۴ به دست می‌آید.
روش تجزیه‌وتحلیل داده‌ها
برای تجزیه‌وتحلیل اطلاعات از روش آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده می‌شود. با بهره گرفتن از آمار توصیفی به بیان جداول توصیفی و رسم نمودارها می‌پردازیم. برای آزمون فرضیات تحقیق از آمار استنباطی استفاده می‌کنیم. برای آزمون فرضیات ابتدا با بهره گرفتن از ضریب همبستگی اسپیرمن همبستگی زوج متغیرها را بررسی می‌کنیم، سپس با بهره گرفتن از آزمون دوربین واتسون استقلال خطاها را آزمون نموده و رابطه‌ی میان متغیرهای مستقل و متغیر وابسته را از روش رگرسیون خطی بررسی می‌کنیم. چون در مدل مفهومی ارائه‌شده متغیر مداخله‌گر وجود دارد با بهره گرفتن از نرم‌افزار آموس مدل را طراحی کرده و با در نظر گرفتن معیارهای مناسبت مدل، با تحلیل اکتشافی بهترین و مناسب‌ترین مدل را استخراج کرده و پیشنهاد می‌دهیم.
در ادامه به معرفی مدل‌ها و آزمون‌های موردنیاز می‌پردازیم.
رگرسیون خطی
رگرسیون روش آماری است که به بررسی ارتباط بین دو یا چند متغیر می ­پردازد که با بهره گرفتن از آن می‌توان یک متغیر را بر اساس یک یا چند متغیر دیـگر پیش‌بینی نمود. حال درصورتی‌که یک متغیر مستقل داشته باشیم با مدل رگرسیون خطی ساده و درصورتی‌که بیش از یک متغیر مستقل داشته باشیم با مدل رگرسیون چندگانه مواجه می‌شویم.
الف) رگرسیون ساده
فرض کنید X یک متغیر مستقل، Y یک متغیر وابسته و e متغیر خطا باشد. معادله خط رگرسیون به‌صورت:

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...