• گلزار ادبی، رامین.(۱۳۸۵). شبیه سازی در تصمیمگیریهای مدیریتی، مجله تدبیر، سال چهاردهم، شماره ۱۷۷ ص ۲۱٫

 

  • لاکدشتی، ابوالفضلی؛ یوسفی، رضا؛ خطیری، خدیجه.(۱۳۹۰)، تاثیر نرم افزار های شبیه ساز آموزشی بر یادگیری و یاد سپاری دانشجویان و مقایسه آن با روش سنتی تدریس. فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی سال اول ، شماره ۳ ، صص۲۱-۵٫

 

  • ﻣﺎﯾﺮ، رﯾﭽﺎردای. (۲۰۰۱). ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﭼﻨﺪرﺳﺎﻧﻪای. ﻣﺘﺮﺟﻢ: ﻣﻮﺳﻮی، ﻣﻬﺴﺎ. (۱۳۸۴). ﺗﻬﺮان: اﻧﺘﺸـﺎرات ﻣﻮﺳﺴﻪ ﻣﺎﻟﯽ و آﻣﻮزش و ﭘﺮورش ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰی.

 

  • مجدفر، مرتضی. ( ۱۳۷۵ ). طرح درس نرم افزاری مناسب در تکنولوژی آموزشی. تهران: انتشارات چاپار فرزانگان.

 

  • محمودی، فیروز؛ فتحی آذر، اسکندر؛ اسفندیاری، رجب.(۱۳۸۸). بررسی رابطه میزان مشارکت فعال دانش آموزان در جریان تدریس با پیشرفت تحصیلی. فصلنامه مطالعات تربیتی و روان شناسی،دوره ۱۰شماره۳ صص۸۲-۶۵٫

 

  • معتمدی تلاوکی، عبداللهی حسینی و لطفی.(۱۳۹۰)، تاثیر روش های فعال تدریس مبتنی بر رویکرد ساختارگرایی بر بهبود عملکرد درس فیزیک دانش آموزان سال اول متوسطه. دوازدهمین کنفرانس آموزش فیزیک و آزمایشگاه ، ۱۴ تا ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ دانشگاه صنعتی امیر کبیر.

 

  • موسی رمضانی، سونیا.(۱۳۹۰)، شبیه سازی آموزشی. مجله رشد تکنولوژی آموزشی، دوره بیست و ششم صص ۴۲-۳۸ .

 

  • مهر محمدی، محمود. (۱۳۸۶). نظریه های برنامه درسی. تهران: انتشارات سمت.

 

    • مهرمحمدی، محمود؛ عابدی لطفعلی.(۱۳۸۹). الگوهای یادگیری: ابزارهایی برای تدریس (ویرایش اول). تهران: انتشارات سمت.

دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه

 

  • مهرمحمدی، محمود؛ عابدی لطفعلی.(۱۳۸۰)، ماهیت تدریس وابعاد زیبا شناختی آن. مجله مدرس، دوره ۵ شماره ۳ صص ۴۳- ۵۷٫

 

  • نصرت، فاطمه؛ یوسفی، علیرضا؛ لیاقتدار، محمد جواد. (۱۳۸۹).تأثیر آموزش فعال فناورانه فیزیک بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه. برنامه ریزی درسی - دانش و پژوهش در علوم تربیتی، شماره ۲۵ صص ۶۴ – ۵۳٫

 

  • نوروزی، داریوش؛ رضوی، عباس.(۱۳۹۰). مبانی طراحی آموزشی. تهران: انتشارات سمت.

 

  • نوروزی، معصومه؛ زندی، فرامک؛ موسی مدنی، فرامرز.( ۱۳۸۷). رتبه بندی روش های کاربرد فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی- یادگیری مدارس. فصلنامه نوآوری های آموزشی، سال هفتم، شماره ۲۶ صص ۳۳-۹٫

 

  • وکیلیان، منوچهر.(۱۳۸۵). روشها و فنون تدریس. تهران: دانشگاه پیام نور.

 

  • همدانی، زهره؛ حقانی، فریبا؛ لیاقت دار، محمد جواد. (۱۳۹۰)، مقایسه تاثیر یادگیری از طریق همیاری با روش تلفیقی سخنرانی کوتاه و پرسش و پاسخ بر پیشرفت تحصیلی درس زمین شناسی. مجله پژوهش در برنامه ریزی درسی، سال هشتم، دوره ۲ ، شماره ۳۰، صص۱۰-۳٫

 

  • هنرپرور، بهاره؛ بدریان، عابد. (۱۳۸۷). طراحی و اعتباربخشی الگوی اثربخش یاددهی- یادگیری شیمی مبتنی بر ICT در دوره متوسطه، گزارش طرح پژوهشی. موسسه پژوهشی برنامه ریزی درسی و نوآور یهای آموزشی، تهران.

 

  • Adeyemi, B. A. (2012). Effects of computer assisted instruction (CAI) on students’ achievement in social studies in Osun state, Nigeria. Mediterranean Journal of Social Sciences, 3(2), 269-277.

 

  • Barak، M. (2007)، Transition from traditional to ICT-enhanced learning environments in undergraduate chemistry courses، Computers & Education 48 (30–۴۳).

 

  • Belcher, J.W. (2001).Studio Physics at MIT. In MIT PhysicsAnnual, 58-64.

 

  • Belcher, J. W. (2003). Improving student understanding with TEAL. MIT faculty news letter, No2: 1, 8-10

 

  • Barak، M.، & Dori، Y. J. (2005). Enhancing undergraduate students_ chemistry understanding through project-based learning in an IT environment. Science Education، ۸۹(۱)، ۱۱۷–۱۳۹

 

  • Bennett، J.، Gräsel، C.، Parchmann، I.، & Waddington، D. (2005). Contextbased and conventional approaches to teaching chemistry: Comparing teachers’ views. International Journal of Science —Education، ۲۷، ۱۵۲۱–۱۵۴۷٫

 

  • Dori, Y. D., & Belcher, J. B. (2005). How does Technology-Enabled Active Learning affect undergraduate students’ understanding of electromagnetism concepts? The Journal of the Learning Sciences, 14(2), 243–۲۷۹٫

 

  • Dourmashkin, P. (2008). Rrdesign of mechanics and Electromagnetism at MIT. Courseredesign Work shop. October. MIT USA.

 

  • Duvarci, Dilek (2010). Activity-based chemistry teaching: A case of “elements and compounds”. Procedia Social and Behavioral Sciences 2 (2010) 2506–۲۵۰۹٫

 

  • Gil, E. (1991). The Hunting Power of Play. New York: Guilford Press.

 

  • Koo, R. & Harlin, R. P. (2001). Learning in nontraditional environments: An international perspective.Childhood Education, 77(6), 38-40.

 

  • Nwagbo, ch. (2006). Effects of two teaching methods on the achievement and attitude to biology of students of different levels of scientific literacy, International Journal of Educational Research, 45, 210, 229.

 

  • Pelones, M.T. & Revuelta, S. (2007). Computer-Aided Cooperative Learning Approach InMath: Its Effect On The Academic Performance And Change In Math Perception Of FourthYear Students. In R. Carlsen et al (Eds.), Proceedings of Society for Information Technolo & Teacher Education International Conference2007 (pp. 3306-3312). Chesapeake, VA: AACE.

 

  • S. Cai et al.(2013) . A case study of Augmented Reality simulation system application in a chemistry courseComputers in Human Behavior 37 (2014) 31 – ۴۰٫

 

  • Swain, N. K., Anderson, J. A., Korrapati, R. B. (2008). Role of simulation software in enhancing student learning in computer organization and microcontroller courses. Proceedings of the 2008 IAJC-IGME International Conference. Retrieved from http://www.ijme.us/cd_08/PDF/135%20ENT%20207.pdf

 

  • Jordi Vallverdú. What are Simulations? An Epistemological Approach Procedia Technology 13 (2014) 6 – ۱۵٫

 

پیوست ها
پیوست « أ »
تایید روایی آزمون به وسیله ی متخصصین موضوع
پیوست « ب »
سوالات پیش آزمون و پس آزمون یادگیری

 

  • کدام عبارت در باره محلول ها ، درست است؟

 

  • مخلوط های ناهمگن اند.

 

  • مواد خالص یک فازی اند.

 

  • خواص آن ها دربخش های مختلف آن ها یکسان می باشند.

 

  • از دو فاز متمایز حلال و ماده حل شده ، تشکیل می شوند.

 

  • بخشی از ماده که تمام آن از نظر ترکیب شیمیایی وخواص فیزیکی یکسان باشد، دارای کدام نام است؟
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...