کیفیت تارنما، اعتماد، کیفیت خدمات، ارزش ارائه شده، رضایتمندی و ویژگی خرید

 

نتایج پژوهش بر تأثیر مستقیم و مثبت همه متغیرهای مدل بر وفاداری الکترونیکی تأکید داشته و رتبه ­بندی تأثیر این متغیرها به­ترتیب اولویت: کیفیت خدمات، ویژگی خرید، کیفیت تارنما، سطح اعتماد، ارزش ارائه شده و رضایتمندی است.

 

 

 

برادران و همکاران (۱۳۹۰)

 

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی بانک تجارت شیراز)

 

کیفیت خدمات ادراک شده، ارزش ادراک شده، رضایت مشتری، تصویر مشتری، تعهد و اعتماد

 

میان متغیرهای رضایت، تصویر، تعهد، اعتماد، کیفیت خدمات ادراک شده و ارزش ادراک شده با معیار وفاداری مشتری رابطه معنی­داری وجود دارد. قوی­ترین میزان تاثیر مربوط به رابطه میان ارزش ادراک شده با رضایت مشتری بود، و پس از آن رابطه­ میان رضایت مشتری با وفاداری مشتری قرار می­گرفت.

 

 

 

خورشیدی و کارگر (۱۳۸۸)

 

شناسایی و رتبه ­بندی مهم­ترین عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان، با بهره گرفتن از روش­های تصمیم ­گیری چند معیاره (مطالعه موردی: بانک مسکن)

 

عوامل فیزیکی - محیطی، عوامل مربوط به خدمات و عوامل مربوط به شایستگی کارکنان، سرعت و دقت در ارائه خدمت، بهره و شرایط اعطای وام، متناسب بودن خدمات با خواسته­ های مشتریان و مدت زمان انتظار برای دریافت خدمات
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

بین عوامل فیزیکی - محیطی، عوامل مربوط به خدمات و عوامل مربوط به شایستگی کارکنان، با وفاداری مشتریان ارتباط معناداری وجود دارد. عوامل سرعت و دقت در ارائه خدمت، بهره و شرایط اعطای وام، متناسب بودن خدمات با خواسته­ های مشتریان و مدت زمان انتظار برای دریافت خدمات در این تحقیق رتبه نسبتا بالایی کسب کرده ­اند.

 

 

 

قره­چی و دابوئیان (۱۳۹۰)

 

وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان صنایع خدماتی

 

وفاداری کارکنان

 

وفاداری کارکنان و وفاداری مشتری، قویاً به هم وابسته­اند. همچنین بین وفاداری کارکنان و کیفیت خدمات، کیفیت خدمات و رضایت مشتری و رضایت مشتری و وفاداری مشتری ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد.

 

 

 

ساتاشانکا (۲۰۱۲)

 

کیفیت خدمات بانک، رضایت و وفاداری مشتری در بخش بانکداری اتیوپی

 

حس همدلی، پاسخگویی، تعهد و اعتماد

 

بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری رابطه معنی­دار مثبتی وجود دارد. آزمون رگرسیون نیز نشان داد کیفیت ارائه خدمات، تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری داشته است. تحقیقات نشان می­دهد که حس همدلی و پاسخگویی نقشی مهم در سطح رضایت مشتری داشته و پس از آن تعهد و اعتماد موثر هستند.

 

 

 

عبدالهی (۲۰۰۸)

 

ایجاد یک مدل برای وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران

 

رضایت، انتخاب، عادت، کیفیت خدمات محسوس و نامحسوس و هزینه تغییر

 

رضایت، انتخاب، عادت، کیفیت خدمات محسوس و نامحسوس و هزینه تغییر، عوامل مؤثر بر عامل وفاداری است.

 

 

 

آلینا و لااورنتیو-دان (۲۰۰۹)

 

وفاداری مشتری و عوامل مؤثر بر آن در یک محیط خدمات بانکی

 

سطح رضایت، نگرش بانک نسبت به مشتریان خود، سطح اعتماد مشتری نسبت به بانک و یا کارکنان بانک، و میزان تعهد مشتری

 

سطح وفاداری اعلام شده توسط مشتریان، نه­تنها توسط سطح رضایت، بلکه توسط عواملی مانند: نگرش بانک نسبت به مشتریان خود، سطح اعتماد مشتری نسبت به بانک و یا کارکنان بانک، و همچنین با میزان تعهد مشتری تعیین می­گردد.

 

 

 

اریکسون و شوستر (۲۰۰۸)

 

وفاداری مشتری در بانکداری اینترنتی

 

رضایت مشتری، تصویر موسسه و شهرت نام تجاری، و گروه سنی مشتریان

 

رضایت مشتری، تصویر موسسه و شهرت نام تجاری، و گروه سنی مشتریان، از عواملی هستند که بر وفاداری مشتریان برخط (آن لاین) موثر هستند.

 

 

 

سعیدحمید (۲۰۱۲)

 

اثر بانکداری الکترونیک بر ارزش مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی در بانک­های تجاری اردن)

 

خدمات بانکداری الکترونیک

 

خدمات بانکداری الکترونیک اثر مثبتی بر ارزش و وفاداری مشتری دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...